Thursday 27 December 2012

Fikiran melayang

Assalamualaikum dan selamat pagi...

Study week dah mula lama dah ni,
tapi aku masih lagi di rumah tak belek buku, apakah??
Biarkan sahaja, mood bakal datang tak lama lagi...
And I know it...

Post sebelum tido ni bukannya cuma saja nak menulis merepek..
Aku rasa aku tenang sikit kot dari dulu sebab dulu ada je benda aku nak tulis..
Sekarang ni perasaan menulis dah hilang...dah lama tak polishhh

Tapi kan, bila baca balik apa yang aku post tu, seronok jugak since aku dapat lihat tahap kematangan aku..
cewahhh...hihhiihhi
Bukannya apa, yelah aku start tulis blog pun last year since aku rasa nak menulis dan meluahkan...

Luahan dalam blog ni memang ada kena mengena dengan hidup aku...
All the stories behind it are true stories...
Really based on my own life...

Aku tak reti nak mengarang cerita sangat tapi cakap tu tahulah...
So, this semester memang agak mencabar keimanan dan kesabaran aku..
Serius aku rasa macam nak lari je dari Dungun ni dan pindah tempat lain..
Tapi ini ialah hidup, walau macam mana sekali pun, kita kena hadapi apa jua yang datang,
Maybe sekarang aku boleh lari, tapi masa hadapan entah lebih teruk yang aku kena hadapi...
So, I will stay until the final year...
Hoping that the sweet memories are more than the bad one..

p/s: Tanggungjawab harus dipikul bukan diketepikan...

0 budi bicara:

Post a Comment

@