Thursday 19 April 2012

Lelaki tu gila dan TERlampau open-minded yang bengong!!!

Assalamualaikum...

Hari ni rasa nak tulis sebab aku rasa geram gilaaaa!!!
Ini kejadian benar-benaran.....
Aku ada kenal lelaki ini, dia jadi kawan aku..
Kami pun bercakap-cakap dalam telefon...
Mula-mula tu dia okay je, cerita la macam-macam..
Tapi lama-lama dia over the limit...
Dok cakap pasal seks segala bagai dengan aku..
Aku ni ada pendirian yang mana tak suka bila lelaki cakap seks-seks dgn aku...
Macam nak mencarut gila-gila pun ada...
Dan lepas tu, dengan OVERnya lelaki tu,
dia maki hamun aku dalam Englishh youuu...
Terror la sangat kan...OVER OVER OVER

Lepas tu, aku ni diam jela, mampus dia la nak cakap ape pun..
Peduli ape aku, aku ada agama, gaya dia cakap macam tak mati je...
Boleh la kan cakap aku ni rigid and serious sangat...
Kata aku ni kind yang sampai bila tak kan kahwin since tak suka cakap pasal seks...
Alamakk, bodoh la dia niii
Aku tak balas ape-ape since lelaki camni egonya melangit...
Dia lupe ke yang JODOH ITU ALLAH YANG TETAPKAN...

Aku balas, I really dont care about that, tapi aku tak explain kat dia reason nye...
Malas nak bertekak...
Orang yang takda pegangan je cakap macam tu...
Dia tu apasal bangang sangat, tak tau hukum ke...
Peduli ape aku dia nak cakap aku ni kampung ke tradisional ke...
Lantak la...tu diri aku...

Nilah payah bila dah jahat tu nak ajak aku jugak jadi jahat...
Dengan berlagak bagusnya kata-kata kesat dalam ENGLISH youuu cakap kat aku...
Over over over....
Thank you so much cakap macam2...
Because you will never can change my stand...NEVERRRRR

p/s: darah mendidih kat dalam tp nasib baik SABAR ITU SEPARUH DARIPADA IMAN...
      Alhamdulillah ya Allah, engkau telah jauhkan aku dari makhluk macam tu...
      Tetapkanlah pendirianku ini...Aamiinnnn.


0 budi bicara:

Post a Comment

@