Tuesday 29 November 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Dah seminggu blog tak update..busy semedang...
Mood tu ada, macam-macam yang perkara mahu diperkatakan, namun diam di mulut sahaja..
Cuti yang panjang ni aku manfaatkan dengan bekerja.

Sekarang dah seminggu aku bekerja dan perasaan aku ialah "kureng" best...
Nak kata seronok tak, nak kata tak seronok pun tak...
So so jelah...

Bekerja yang memberikan perkhidmatan kepada orang ni sangat memenatkan mental,
tapi aku cuba bertahan supaya diberi kekuatan..
Bagi aku bila mental penat, fizikal teruih jadi penat... :'(
Kadang-kadang aku rasa nak give up je...
Dengan ada ketidak adilan yang aku rasa,
So macam tak seronok kat situ, berbeza dengan kerja aku selepas SPM dulu..huhuhu...

p/s: As long I can stay, I will stay........


0 budi bicara:

Post a Comment

@