Wednesday, 18 May 2011

Perempuan mesti kena memasak eh???

Alahai, tugas kat rumah bila cuti sem ni ialah memasak...
Adehhh, aku ni bukannya pandai masak sangat pun..
Yang simple2 reti lah..haihhh..
(ape nak jadi la ko fiqa, cane nak kawen ni..ngeee)

So, menu tengahari ini ialah sambal tumis sotong & kacang panjang masak kicap...
Lepas tu, desertnya ialah Talam Roti Paun..yummy, my faveret weh...
Tu jelah yang mampu eden buat...yang lain eden xgheti...kihkihkih...
Nilah hasilnya... ngeeeeee

Sambal tumis sotong

Kacang panjang masak kicap

tulah hasilnya...agak2 sedap ke tak cek tak taw nak habaq la...
kena mai datang umah la untuk rasa...
(nak dtg rumah, tunggu cek kawen nanti ye... :P)


P/S: gambar talam roti paun tak ada sebab ada dalam loyang lagikk.. :D


0 budi bicara:

Post a Comment

@