Tuesday, 17 May 2011

Eieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...bencinya aku...huhhh

Aku tak faham betul lah dengan seorang makhluk nieeee...
Eieee....kalau aku jumpa lah, siap lah hang, aku tibai2 hang....
Geram gila lah dgn dia nieh...
Hari2 kalau tak menyakitkan hati aku mmg tak sah agaknya...
Lepas tu, dok bagi lah alasan yang tak masuk akal dan tak munasabah...hishhhh
Aku benci 100% dgn dia nieh...
Arghhhhhhh....
Kalau boleh, takmo ada kena mengena dgn dia nieh...
Kalau ckp kat fon, suka ngajuk ape yg aku cakap, bukan nak dengar...cengeng...
Kaum lelaki yang ada disekeliling hidup aku ni mmg cukup SUKA menyakitkan hati aku...


P/S:: maaf for being emo..i do hate him.. huhuhu

2 budi bicara:

sYafIk-wAy said...

errr , okbai .

Saya Fiqa said...

@ sYafIk-wAy errr...tbe2 je nak bai pasaipa...ahaha..pasan nieh... :P

Post a Comment

@