Thursday 10 May 2012

Assalamualaikum dan selamat petang...

Izinkan aku mengungkap satu ayat ini...

"Kerja berkumpulan akan berjaya jika semua ahli kumpulan itu mahu saling memberi dan menerima"

Aku suka kerja berkumpulan lebih-lebih lagi kalau nak buat sesuatu event..
Tetapi alangkah malangnya, apabila tiadanya hati oleh sesetengah ahli kumpulan dalam membuat kerja..
Alamak, sakit otak boleh jadi...
Seriously, aku tak suka orang yang aku tak faham ape motif dia berada dalam kumpulan itu...
Semak I guess so...

Pening kepala dengan kerenah orang yang ikut kepala sendiri..
Aku rasa aku dah bagi arahan dengan seWAJARnya...
Bukannya kanak-kanak tadika dah nak kena repeat berjuta kali..
Dok remind pun rupanya tidak menjadi..
Nanti kata aku bebel pulak, jadi menyampah pulak kan..
So ape mau buat, kita buat konon-konon terima seadanya

Nah, dalam HATI aku panas membara ada kau kisah..
Kalau tak jadi, aku juga yang dipersalahkan..
SO, senang cite camni ah, baik aku buat kerja yang ada tu,
Tunggu korang bukan buat kerja tapi main tangkap muat
Semak balik la ape yang korang patut buat..
Aku dah cuba bantu sebaiknya.

Yelah fine BUSY kan..okay kau je yang busy aku dak...
Kau jelah yang ada kerja semua, aku dak...
Kau la, kau ni...
Lol penat gua camni...

p/s: Penat ah dengan deme, ckp sokmo pun takde gune pun..Diam karang kata tak reti nak lead..
      Dah tu, nak tunggu aku keluar belang aku yer? tunggu dan LIHAT...tata Assalamualaikum..

0 budi bicara:

Post a Comment

@