Monday 31 October 2011

Perkara yang paling kurang disukai ketika blogwalking...

Assalamualaikum....

Aku bila tiada keje mula cari keje dengan blogwalking..
Terjah menerjah blog orang sambil membaca entri-entri yang menarik...
Tapiiiii, aku paling tak suka blog yang berat nihh...
Lebih muatan aku kira...

Yelah, ada entri dia yang syok untuk dibaca tapi alamak, asyik loading je...
Penat aku tunggu, tak habis-habis load....
Ala, jangan la letak berat-berat kat blog..
Tak seghonok nak baca blog tu dah....

Lagi satu, kalau letak lagu jalan la lagu berat-berat...
Yang ringan-ringan cukuplah ehh..
Tak ke terkejut bila masuk blog tiba-tiba lagu dia dok dong dang dong dang..
Bising ya amat..
memang tak la aku nak explore...
Sorryy....

Haih, penat jenjalan...balik umah rasa amat letih...
Dengan keje yang sedikit tertangguh...
Kena usaha lebih ni..
Jadi rajin sikit...

Thankyou for reading..mmuahhhh!!!

1 budi bicara:

Eein Azryn said...

saya tak suka kalau blog orang tu lagu dia tak dapat pause. huhu. tak focus bila nak baca entry dia.

Post a Comment

@