Monday 17 October 2011

Buat blog, ade ke orang baca??

Assalamualaikum...

Kadang-kadang aku terfikir, ade ke orang baca blog aku yang masih hijau dan amatur nie?
Aku ni bukanlah blogger terkenal seperti , Hanis Zalikha, Ben Ashaari, takpun Irene Nadia Marcello..
Aku tak pernah kisah akan hal itu, apa yang aku tahu niat sebenar aku buat blog ni..

Actually aku buat blog just to write down something that I can't share with others.
Sesuatu yang aku rasa aku hanya mampu katakan di dalam blog sahaja.
Berkongsi pandangan tu mungkin ada tapi tak sebanyak aku mahu meluahkan apa yang aku rasa.
As Im the one who don't know how to express the feelings..

Kadang-kadang apa yang orang tak tahu pasal diri aku akan tahu bila baca blog aku.
Aku tidak menjadikan blog sebagai diari sebab kalau diari, nanti will reveal too much about me..
Soo, bahaya okay....
Jadi, apa yang aku rasa aku boleh ceghita, aku ghoyat lah dalam blog ni...
Mu pahe ke dok, aku tak kesoh...

Blog is just a blog not my diary..
Kalau diari bahaya la pulak, yelah kot2 dalam diari aku tulis aku benci tetttt ke...
Bahaya kan? Nanti orang yang aku benci tu baca blog aku, mampuihh aku.
*ni contoh je tau...


p/s: Aku nak buat ape dengan blog aku ikut suka la....jangan nak kepoh2 sangat haters..Mind ur own business pleaseeeee ^_^

0 budi bicara:

Post a Comment

@