Monday 12 September 2011

Choices

Assalammualaikum....

Pilihannn..setiap orang diberi pilihan dalam hidup...
Sama ada sikit atau banyakk..
Ohhh ya, pilihan yang baik itu pasti akan membawa kebahagiaan..

Sekarang adalah pilihan pasangan hidup...
Yes, sangat susah nak pilih yang betul2...
Perhaps the time hasn't come yet....
Tapi, perasaan untuk ada yang special itu mestilah ada...
Bukan dari hari ni, dah berzaman dah..
Cuma tak jumpa lagi yang sesuai...Dimanakah kamu my Mr. Right?? :P

Dulu masa sekolah, orang cakap aku ni hati kering takda perasaan..
EH, mana ada, aku ada perasaan lah, cuma disorokkan je...
Sekarang ni, hati dan perasaan itu masih ada,
Cuma menunggu untuk diserahkan pada yang orang yang benar...
Hello, Ingat senang ke nak bagi hati kat orang?
Ya Allah, pedih yaa amat bila hati itu disakiti...
Tapi, takpe, bila kita kenal seseorang, barulah kita tahu hati budi dia...
Sebab itulah kita berkawan...

Okay, tahniah kepada rumateku yang telah in a relationship setelah hampir 2 tahun single..
Then, kawan2 baik aku sume dah ada boyprennn..
Ehemmm, aku bila pulak?? pfffttt..
Aku pun tak tahu la...admire someone of course mesti ada...hehe (malu malu)
Tapi admire jelah kan..lebih2 tak reti...
Aku rasa hati aku masih memerlukan masa untuk sembuh...
Sakit disakiti masih ada, tidak ada luka cuma parut je ada,
Alah, nanti aku bubuh Bio-oil confirm hilang teruihh.. :D

p.s: counting the time to be with you forever =)

Saya sayang Malaysia

0 budi bicara:

Post a Comment

@