Thursday 15 September 2011

Benci.... :(

Assalamualaikum...

Jujur aku tulis, aku tak suka group work..
Walaupun aku tahu group work kebaikannya boleh dapat banyak idea tapi kalau aku sorang je yang work for the group buat ape...Baik tak payah buat group...
Setiap group mesti akan ada sorang yang jenis suka mengelat..
Nak buat kerja part yang senang je,
nak buat kerja sikit je,
dan PALING BEST tak buat kerja langsung..

Ohh yes, memang kami2 yang buat kerja ni HAMBA kau kan?
Tolong buat kerja then AKHIRNYA kau jugak dapat markah yang sama..
Ahaaa, memang kau suka macam tu kan?
Tak buat ape2 then dapat markah...

Lagi satu, yang jenis buat kerja sambil lewa je..
HELLo, tolong pikir sikit boleh tak?
Kau buat kerja tu bukan kerja individu,
kalau kerja individu, kau nak buat cincai ke lunyai ke buruk ke, tak buat ke, lantak kau la...
markah kau bukan aku,,

TAPIII, kalau kerja tu by group kau buat sambil lewa..
memang kau macam kencing kat muka group member kau la...
Group member lain buat sehabis baik, kau buat hancur, maknanya kau menghancurkan perasaan orang..
Jangan penting diri sangat la weh...

Then ada pulak perangai, orang lain berhempas pulas buat kerja yang susah,
kerja yang dia buat tu senang je then nak BALIK AWAL?
Agak2 la weh, nama pun group so support la kawan lain..
Takda pikir pasal diri kau je...
Jangan ingat kau sorang je ngantuk, aku puun ngantuk jugakk wehh...
Faham sikit perasaan orang....
Aku ni senang je prinsip aku,
Aku boleh je nak faham orang tapi bila orang tu tak faham orang lain balik,
memang aku takkan nak faham kau dah..
Kau ingat kau sorang je boleh penting diri sendiri...
Aku pun boleh la weh...

Allah tu MAHA ADIL..
What goes around, comes around...
Kau tunggu jelah saat kau...

p/s: ada orang nasihat aku, lain kali pilih group member tu biar yang sama spesies dengan aku, camna tu?

0 budi bicara:

Post a Comment

@