Friday 1 July 2011

Letih.......Kamu tak faham aku...

Its been a while I have not update this blog...
Lama sgt2, takda masa nak on9 kot...
asyik bz dgn keje sbg student and jpk kolej...
lepas satu, satu keje..huh, tak sempat rest...

Lepas tu, berlaku 1 krisis dimana seorang makhluk ni dok persoalkan tindakan aku...
Aku tak kisah kalau nak tegur aku tapi tolong jangan bandingkan situasi anda dengan aku..
Kita TAK sama ok...
Anda takkan faham situasi aku selagi anda tak berada dalam tempat aku..
Jangan bandingkan diri anda dengan diri aku...

Sebagai contoh, kawan kita kena musibah,
kita sebagai kawan ni hanya mampu ucap kata-kata perangsang pada dia je, Cth, "relaks beb", "sabar weh"
tapi tak mungkin kita boleh faham kawan kita tu sebab kita tak berada kat tempat dia..
Maybe kita cakap kita faham keadaan dia, tp no la.....


"As long people are not in our shoes, they would never understand what we feel"

p/s: dugaan semester 3...

0 budi bicara:

Post a Comment

@