Tuesday 21 June 2011

Kaunter Luahan Perasaan

Assalammualaikum semua..blog tak di update dah 6 hari kot..lame tuh...

Baik, topik hari ni, kaunter luahan perasaan...
Bukannya ape, tapi ape yang aku teropong kan, setiap orang pasti ada tempat dia nak luah rasa hati...
Yelah, mane boleh simpan sorang2..nanti jadi gila weh...nak ke jadi gila? taknak? kalau tak nak, baik cari tempat luahan anda yaa...

Bagi aku, tempat luah yang paling bagus sebenarnya ialah ibu bapa kita sendiri..ye dak? kalau tak, lantak hang la..., aku tak kesah :p
Bagi aku, aku lebih suka berkongsi dengan seorang yang bernama Lelaki..
maaf ye my bestie, aku tak bole la nak luah semua kat korang, sorry300x, yang lebih2 tu selalu kat seorang lelaki sebab aku lebih selesa untuk bercerita apa sahaja and vice versa...

Aku ni kadang2 jadi tempat luah perasaan ape, senang bebenor deme bercerita kat aku...
Tapi, dun worry, korang punye secret will be keep safely in my hands...sebab ape? sebab amanah la...
maknaya orang percaya kat kita...ingat senang ke nak raih ciuman kepercayaan orang???
Susah la beb..once kita buat onar, sampai bila2 orang taknak caye kat kita dah..
percayalah, kasihmu lama tersulam...dah2 enough fiqa(pesanan utk diri sendiri)

pesanan khidmat masyarakat : jaga amanah yang diberi sebaik mungkin..peace ^_^

0 budi bicara:

Post a Comment

@