Friday 8 July 2011

Aduh!!! terkejut + sakit..

Assalammualaikum...
hari ni terjadi lagi perkara yang pernah berlaku masa sem 1 dulu...

Alkisah masa sem 1 dulu, aku nak la derma darah..
So, first nurse cucuk tangan kiri, tapi darahnya slow pulakk,
so dia tanya nak tak tukar belah kanan, aku pun stuju la...
tapi lepas kena cucuk tangan kanan, darah langsung takmau keluar..
ade sorang kawan cakap darah aku mahal sebab darah O so dia kedekut takmau keluar...
takpe lah, redha jelah kan..

Then..bulan 2 hari tu, masa aku sem 2, aku cuba lagi nak derma darah, akhirnya berjaya jugakk..
for information, berat aku masa tu 56kg...berat gilaaa kan?? dah makan banyak..ngeh3

kali ni, sem 3, aku derma lagi, tapi kena cucuk dua kali, mula2 tangan kanan, then tak lepas sebab slow,
so tukar tangan kiri, alhamdulillah, berjaya jugakkk....TAPIIIIII
yang aku terkejut, before derma kena timbang berat...
Berat aku dah naik ke 58kg...HEBATTTTTTT!!!!!!...
Terkejut weh...mau taknya, aku ingat berat turun, ghupa2nya naik...
Haihhh, kena diet la lepas ni...
Takmau makan bkan2 dah...
Habislah aku balik ni kena marah dengan mak aku, berat dah naik....
Ohhhhh badan, plis la jgn naik berat.... shuhhhhhh jauh2

p/s: nilah padahnya tak jaga makan... :(

0 budi bicara:

Post a Comment

@