Friday 22 June 2012

Assalamualaikum,

Telah berakhir lecture selama 14 minggu and now its time for study week to begin...
Dan mcm biasa, perangai aku bila start study week ni mula la si setan datang...
Aku mula rasa meluat dengan certain orang...
Aku rasa macam tak suka dengan perangai diorang...
Aduhhh, masa nilah pun nak datang perasaan ini...

Salah satu perangai yang aku rasa annoying sangat bila.....
orang tu phone dia berbunyi dan dia sedar tapi dia bkan nak tolog bg snyapkan,
udahlah dengan lagu yg bingit ya amat,
takkan lah telinga tu tak dengar2...
aku sangat meluat okayy...
semakk telinga aku...

Lagi satu perangai yg aku tak suka..bila nak masuk bilik orang..
dah tahu nak masuk bilik orang, ketuk la pintu...
ni tidak, sesuka hati bukak pintu bilik org tanpa org bg kebenaran,
ko ingat bilik ko...
aku memang pantang manusia yg tak ada adab ni
termasuk lah dengan orang yg dok jual2 ni,
pakai buka pintu bilik jer,
dah knapa ntah, adakanlah adab tu sikit...
penat ahhhh..


P/s: malas nak cakap panjang, marah tahap gaban..astaghfirullah....

0 budi bicara:

Post a Comment

@