Thursday 9 June 2011

SAYA MENTERI BUSY..sekian, terima kasih...

Lalala...dah lame tak update blog cantik buruk nieh...
Sangat BUSY dengan keje berkaitan kolej & kelab..
waaaaaa...sampai kawan aku cakap yang aku ni mengalahkan menteri sampai takda masa nak luang dengan diorang...hihhihi
sorry frens...bukan aku taknak join, tapi hope korang faham keje aku...
later, if I've got some time, we hang out together k...
aku bukannya apa, bagi aku, sekarang nilah masanya aku nak cari pengalaman buat semua kerja yang aku sendiri tak pernah buat...
Peluang hanya sekali, so if u got a chance, then, grab it cause there will no a second chance..

Kepada junior2, bila hidup kat universiti nilah korang nak belajar banyak benda baru..
Sebab pengalaman yang korang dapat nanti itu sangat berharga...
Bukan hanya menjadi seperti katak di bawah tempurung...
Lagipun, sekarang ni untuk maju ke depan, kita mesti ada nilai tambah yang membolehkan kita berbeza daripada orang lain ye sayang...
Added value ni banyak orang takda...so, carilah2 added value tu k...
Seperti contoh, ada kemahiran dalam edit gambar ke, pndai menjahit ke, boleh berkomunikasi dalam bahasa lain ke...mcm tulah.. :D

p/s: success is achieve by ordinary man who works extraordinary hard... :D

0 budi bicara:

Post a Comment

@